• Anasayfa
  • |
  • ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayetleri Yönetim Sistemi Bilgilendirme ve Uygulama Eğitimi

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayetleri Yönetim Sistemi Bilgilendirme ve Uygulama Eğitimi

A Seviye Akredite bir Oda olarak Yönetimimizin hizmet kalitesini sürekli iyileştirmek, üye memnuniyetini artırmak ve Kalite Yönetim Sistemimizi geliştirmek kararlılığına istinaden 9 Aralık 2014 tarihinde Odamız çalışanlarına Türk Loydu Vakfı Eğitmeni Sn. Banu YÜKSEL tarafından “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayetleri Yönetim Sistemi Bilgilendirme ve Uygulama Eğitimi” verilmiştir. Odamızın 30 çalışanı, eğitim programı süresince standardın müşteri geri bildirimlerinin etkin bir şekilde yönetilmesine nasıl yardımcı olacağını öğrenmiş, müşteri geri bildirimlerinin önemini irdelemiş, bu yönetim sistemini kurmak için temel gereklilikleri ve süreçleri kavramış, müşteri geri bildirimlerinin değeri ve yararları hakkında bilgi edinmiş, ayrıca sistemin uygulamasına yönelik örnekler ele almıştır.Kalite Yönetim Sistemi eğitimlerimiz, 2015 yılında “ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi”, “Süreç Yönetimi ve İyileştirilmesi Eğitimi ve Atölye Çalışması”, “Oda/Borsa Akreditasyon Sistemi Eğitimleri”, “Akreditasyon Çalıştayları” konularıyla Kalite Birimi koordinesinde devam edecektir.